Wednesday, March 2, 2011

kucing miang =.='

assalamualaikum,

pe ntah malangnye nasib aq hari nie. asyik dek dikeja oleh kucing miang ntah mane datangnye. pe la sebabnye kucing tu ngekor je aq dan boleh pulak memanjat meja untuk mengambil makanan aq. sakitnye hati aq menengokkan kucing tu... da la dgn tensionnye kelas cume sekejap je.. hmm.. busan betol.. tp mmg malu giler ar aq.. time nak ngelak2 kucing tu aq terjerit.. waaaa. sume orang tengok.. xtaw nk letak muke kat mane.. MALU YG AMAT!!! adoyai~  



3 comments:

  1. ala itu x per la lgi. kalau aku lak pernah skali aku ter... (x nak ckap la. malu la plak nanti)

    ReplyDelete
  2. hehe.. cter je la.. nape nk segan..:P

    ReplyDelete
  3. ok la aku bgitau. kisah ini bermula ketika aku bru jer masuk kuis ni. masa 2 masih lgi sesi ta'ruf dan masa selesai makan 2 aku ada lalu kt dpan pn2 utama PKK 2 dan masa 2 plak hujan... to be continued>

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...