Wednesday, June 1, 2011

dasar nenek betol!!

assalamulaikum,

seharian pegi kelas tanpa aq sedar yg aq da t'lupa satu bende.. dok pk2 tp aq still xtaw pe bende yang aq lupa.. 1 JUN 2011.. tarikh b'makne wat orang yg aq kenal.. hmmm.. pe yg b'maknenye erk??

haaa.. kalu korang nak taw.. nie la tarikh my fwenz yg sangat2 b'makne lahir..dia lahir time 1989.. kalu dia xlahir time tu.. aq mesti xjumpa dia langsung.. terima kasih makcik rusiah sebab melahirkan sahabat baik sy nie.. xde dia sy rasa sy xkenal erti p'sahabatan.. ye.. memang betol.. aq sangat2 b'syukur dapat kenal dengan dia nie.. susah senang aq selalu citer n kongsi sama2 ngan dia.. cuma orang yg betol2 ngam ngan aq hanyalah dia sorang je..

sebenarnye.. aq t'lupa langsung pasal bufday dia nie.. huhu.. aq langsung xhingat pasal bende nie.. (padahal baru sebut2 semalam, arinie da lupa) patutnye aq kene la ingat bufday dia.. ye la.. da kata membe bek.. mestila kena ingatkan.. tapi aq da janji aq akan ingat bufday lepas2 nie.. tapi xsyok la.. aq xjadik orang first yg wish dia.. sedey betol..

pape pun, dia da tuntut hadiah dari aq.. t'pakse la kena bagi.. karang majok payah plak kan.. hehe.. pape pun, aq tetap akan bagi n hadiah tu akan ko simpan n ingat sampai biler2.. tunggu je la erk..


Pyzam Glitter Text Maker

Glitter Graphics Maker & MySpace Layouts






1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...