Friday, February 25, 2011

jalan2 carik hal..

assalamualaikum,

fuhh.. penat gler baru balik dri merayap kat aq nye "kampung halaman" a.k.a. KAJANG. hehe.. puas la aq jenuh dok kat kajang tu dari pukul 3 PETANG sampai la pukul 6 30 PETANG.. hmm.. aq pegi pun sebab nak temankan adik aq bukak account bank islam.. punye la lembab service dia.. aq tunggu bkn main lama semata-mata nak bukak account.. dekat bank je da sejam setengah. da settle2 pegi plak mcD. beli la my peberet kalau kat mcD tu.. hehe..  burger double chicken mc deluxe. waaaa!! cedapnye.. siap ngn air coke large and kentang mcD large.. memang aq melantak abes la td.. ble da shopping2 , tgk jam da pukul 5 45 ptg.. so, ingat nk balik awal. tgk2 tunggu bas nk dekat sejam kat bustop!! tensionnye.. punye la lambat bas nk datang skrg nie.. 1 jam 1 je yg datang.. mmg bengang gler la.. dgn berdirinye kat bustop.. mcm nk tercabut kaki aq dok tercongok kat citu.. wat mood aq kaco je.. adoyai..

3 comments:

  1. Errmm.. bukak account bank islam yer. aku pn tringin gak nak bukak account 2. Dekat pintu masuk kuis 2 pn da ada tmpt nak keluarkan duit. jadi mudah skit. ya ya btul btul. JAp! bkn aku da ada ker account bank islam 2? mmang da ada, tpi tiap kali aku nak keluarkan duit mesti keluar resit bertulis operasi gagal. Tch.. tension btul. ntah apa gnernyer bank islam aku ni pn aku x tau.

    Da lama gak x g McD. Double chicken mc deluxe diorang memang sdap. aku pn tringin gak. Rempah ayam yg diorang gunakan memang ada potesni untuk menaikkan berat badan. Untuk org yang kurus kering memang la x kisah sangat berat bdn bertmbah. Tpi kalau ko x tau la. Sememangnyer bkn satu diet yg elok. tpi skali skala x der hal. ermm. dan aku memang x prefer McD langsung kalau nak g lunch sbb aku memang akan makan nasi. dan nasi ayam diorang memang skit btul. Satu mangkuk jer dier bgi. x kenyang lagsung. ayam jer lbih (Memang la). Tpi bleh thn licin gak pinggan yg aku makan 2. (Aku x makan pinggan 2, hanya hidangan kat atas pinggan 2 sahaja yg aku mkn).

    ReplyDelete
  2. aq pun kalu bleh nk makan nasi.. tp aq beli mcD sebab adik aq yg belanje.. hehe.. skali skala je dpt.. aq rse ko kne peg bank islam.. tnye sndri nape ko xleh gne bank islam ko..

    ReplyDelete
  3. salam singgah.
    mesti hangen kn ble da syok2 ari 2 shopping n enjoy sakan ngn kekwan o sape2 lastly bus plak bwat hal.
    kne tggu berjam2.sy slalu kene cmtu.nk bwat cmne en.
    anyway,sy newbie kt sni.
    jemput2 singgah blog sy.
    zatyzakarie.blogspot.com :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...