Friday, February 25, 2011

:(

assalamualaikum,

pg2 jumaat ni de jgk orang yg wat hati aq sakit dan sengsara mcm nie.. tertekan taw x?? sampai hati kau ckp aq hina kau.. dalam hati aq ni aq xpenah de buruk sangka psl kau. xpenah pandang rendah pada kau.. aq nk kau berjaya mcm orang lain. aq nk kau jdk diri kau yang lain yang lebih baik dri skrg.. tp pe kau ckp pd aq??? ko kata aq PANDANG RENDAH DAN HINA KAU?? xsangka kau langsung xmemahami hati aq.. pe yang aq wat pd kau, kau xpenah hargai.. ye.. aq taw.. aq selalu wat kau sakit hati, marah dan benci pd aq.. tp tolong la.. aq xpenah simpan perasaan buruk sangka pada kau.. dan jgn anggap aq same mcm perempuan laen.. dan aq sangat2 ikhlas utk menolong kau.. :(

2 comments:

  1. kalau aku kat tmpat ko skarang ni, aku memang x kisah kalau dia mencemuh aku dn terusmembenci aku. cumanyer...

    sbenarnyer aku memang x kish klau dia nak ignore aku sekalipn seumur hidupnyer sbb aku memang da biasa x ada kawan.

    ReplyDelete
  2. saba ek geng...lmbt laun nnti dye sdr yg ko sbnr nye nk tolong dye..yg penting niat ko ikhlas....ko x rugi pa pe pun....xyah monyok2...buruk bebeno mke ko x senyum...haissshhhh...lol

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...