Monday, February 21, 2011

satay satay satay!!

assalamualaikum,

uhuk3.. t'sedak aq diwatnye. kalu owg dlu2 kte kalu t'sedak mknenye de owg ngumpat..(bleh cye ke?) aq t'sedak nie pun sbb aq tgh mkn satay.. adoyai.. kuah satay nie aq taruk sambal ckit. sbb tu kalu byk ckp t'batuk2.. hehe. lme da sbnrnye aq xmkn satay. ntah pe mimpi abi aq harinie blanje kitorg mkn satay.. syok nye!! teruja gak ble abi blk keje bwk balik satay.. dlm 50 cucuk abi aq blikan.. mmg aq melantak abes la.. bkn slalu dpt pun.. tp xelok gak kalu hari2 mkn bnde yg dibakar ats arang. bleh merosakkan sistem dlm bdn kte tanpa kte sedar.. bleh mkn tp jgn amalkan selalu..^_^

5 comments:

  1. nnt blnje la sate... da lme xmkn sate... mkn sate daging pastu cicah ngn kah kacang... mmg xleh lps kn la... hehe

    ReplyDelete
  2. izrul: hehe.. yeke?? nnti kte peg mkn satay erk?? ble nk??

    ReplyDelete
  3. satey. satey yer. errrmmm sater. yup satey memang sedap. klau bleh 5o cucuk 2 tuk aku sorang jer. tpi aku makan tanpa kuah kacang la. kacang tanah aku x nak makan.

    ReplyDelete
  4. zofir : nape ko xmkn kacang tanah?? hehe.. cedap pe.. ko mcm tu je cedap ke??

    ReplyDelete
  5. Aku makan dengan nasi himpit+timun skali. kadang2 aku makan dengan sos cili :). ala ayam kan, makan la dengan sos.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...