Tuesday, February 22, 2011

sushi oh sushi!!

assalamualaikum,

maaf pd kwn2 coz xdpt update entry pg td.. aq bru je blk dri lepaking ngn membe bek aq nie.. hehe.. utk dijdkan cter, aq sempat la singgah jap kat jaya jusco utk bli sushi yg aq dok sebut2 semlm tu... waaa!! die blanje aq bli sushi.. ske nye.. mmg ilang la prsaan kempunan aq nk bli sushi. hehe. aq mmg ske sushi jusco sbb sushi kat ctu bleh la diktekan slmt utk dmakan n xla shubhah sbb diasingkan makanan halal n xhalal.. kalu sesape t'ingin nk mkn sushi leh la mai bli kat jusco.. hrge murah n b'patutan. korg mesti nk taw kan pe rse sushi?? hehehe.. kalu korg nk taw kne la cbe sndri.. slmt mencuba..^_^

5 comments:

  1. i tak minat sushi, tapi selalu kena paksa masuk sushi king.. nasib la dapat mmber yang kaki gila sushi.. hehe

    ReplyDelete
  2. ada mokhtar : ok la tu.. hehe.. at least amek bau sushi.. de owg xleh nk trime mknan mentah2 nie..

    ReplyDelete
  3. memang best kalau dpt mkan sushi a.k.a makanan laut yang x brapa masak (separuh mentah). d'sebabkan ianya x brapa masak, harap2 la ko x skit prut mlam ni erk. lain org lain perutnyer. ada yang "terseksa" dsebabkan makan makanan yang kurang masak. Harap ko x apa2.

    sbenarnyer aku jeles...hehehee. MAna ada. aku x kisah la kalau x dapat makan skali pn.

    ReplyDelete
  4. zofir : hehe.. aq perot jenis tahan sbb aq da biase mkn sushi.. kalu ko nk aq leh je blanje ko.. tp ble nye aq nk blikan??

    ReplyDelete
  5. x per la. kalau bab makanan ni aku x nak sangat perempuan blikan tuk aku. nanti aku x berapa ada selera sangat. aku bli sndiri nanti kalau aku ada terasa. makanan ni kalau kita sendiri yang bli lagi berselera nak makan.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...